miércoles, 23 de noviembre de 2016

Irakurketa Haur Hezkuntzan

Haur Hezkuntza ikasten ari garenez, etorkizunerako interesgarria eta baliogarria izan daitekeen gai bat lantzea erabaki dut; irakurketarako ordu tarteak hain zuzen ere.

Hasiera batean, Googlen satu eta "azken berriak" bilatu dut, ez bainekien zein gai landu. Bertan, 1.240.000 emaitza atera dira.
Jarraian, atera zaizkidan orrialde edo link guztietatik lehenengoan sartu naiz, baina ez dut berri egokirik aurkitu.
http://www.eitb.eus/eu/albisteak/


Hau horrela izanik, Googlen "Haur Hezkuntzan lantzeko gaiak" jarri eta  91.500 emaitza atera zaizkit. Bertatik, etorkizunerako gai erabilgarri bat aukeratzea erabaki dut: irakurketarako ordu taldeak hain zuzen ere.
http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.eus/contenidos/informacion/dia6/es_2027/adjuntos/Haur%20Hezkuntza%20(3-6).pd





Ondoren "estrategias de lectura educacion infantil" jarri dut  googlen kakotxak erabiliz ("")



Informazio eskasa eta gaztelaniaz zenez, euskeraz aurkitzea erabaki dut hurrengo saiakeran. Horretarako: -irakurketa estrategiak haur hezkuntza jarri dut googlen, minus zeinua erabiliz (-)




Youtuben sartuta, "lecturas educacion infantil" jarri dut. Bertan, hainbat bideo agertu dira eta nik hurrengoa hautatu dut:




 Slide share erabiliz, ipuin erabilgarri bat aurkitu dut Haur Hezkuntzako umeekin landu ahal izateko:




Bukatzeko,Twitter programa erabili dut. Bertan, "irakurketa Haur Hezkuntzan" bilatu dut, eta emaitza bat soilik atera zait:


Ondorioz, gehienetan Google eta Youtube-n bakarrik zentratzen gara informazioa eskuratu nahi dugunean. Gaurko saioa beraz, oso erabilgarria iruditu zait, hainbat zeinu erabiliz( minus zeinua, kakotxak...) informazio erabilgarria aurki daitekelako. Ez hori bakarrik, Youtube aparte, hainbat erabiltzaile gehiago daudela ikasi dut; hala nola Slide Share..
Beraz, hau guztia kontuan izanik, esan beharra dut informazio asko dagoela eskuragarri eta modu errez batean hartu daitekeela.

No hay comentarios:

Publicar un comentario